Påskemodus 2013

Jeg kom fort inn i årets påskemodus. Dra seg lenge i senga. Spise gårsdagens hjemmebakte brød til frokost. Jeg bakte to kneipbrød etter oppskrift av Ingrid Espelid Hovigs bok «Helt enkelt baking» Blei veldig fornøyd med resultatet🙂

IMG_7723Derette blei det drikking av te og strikking mens jeg og Ektemannen så de to siste episodene av Pickwick Papers. Så inn på kjøkkenet for å ordne Whoopie Pies.

I dag var det dags for en ny te, Lemongrass fra Indiska. Jeg har ikke så mye erfaring med Indiska sine teer, men jeg kommer til stadighet inn i disse butikkene og synes det lukter så himmelsk fra stativene som bugner av te. Er veldig spent på denne.

IMG_7692IMG_7720Grønn te med sitrongress og sitronsmak.

Trekketid: ca 3-4 minutter.

En mild grønn te med et hint av gress. Desverre ikke spesielt merkbar smak av hverken sitron eller sitrongress her i gården. Litt skuffa merker jeg.

I løpet av påska skal jeg også få lest ferdig denne:

IMG_7717Markus Zusaks nye bok, «Jokeren». Ingen krim, men den er like vel utrolig spennende. Jeg elsker den🙂 Jeg elsker coveret og innholdet. Gleder meg til å lese videre.

God påske folkens!

Påskeklemmer fra Caza

2 thoughts on “Påskemodus 2013

Legg igjen en kommentar

