Pickwick og påske

I dag har jeg hatt fri og dagen har blitt benytta til å tjuvstarte på påska😉

IMG_7657IMG_7658IMG_7659Starta dagen med å sette en brøddeig og så spiste jeg frokost og drakk te med strikketøy mens jeg så på episoder av «The Pickwick Papers».

IMG_7716IMG_7719Syntes det da var passende å drikke te fra Pickwick, siden teen har fått navnet sitt nettopp fra boka med samme navn av Charles Dickens😉

IMG_7688Grønn te fra Pickwick, med jordbær og sitrongress.

Trekketid: 2-3 minutter.

Dette er en frisk og god grønn te som passer veldig godt nå på vårparten. Den har en oppfriskende smak av sitrongress og en søt og mild smak av jordbær. Denne kommer jeg helt klart til å kose meg masse med i påska.

Følte meg for å leke meg litt med washi tape for noen uker siden, blei noen fargerike telysestaker til påske.

IMG_7674Ha en god påske alle sammen!

Påskeklemmer fra Caza

Legg igjen en kommentar

