teapigs

Jeg har vært nysgjerrig på teapigs lenge. Jeg synes jeg ser produktene deres stadig vekk i blogger, i magasiner og nå også i butikker. Da jeg kom over den i en butikk i går klarte jeg bare ikke å dy meg lenger, så da blei det sweet treat med lakris og peppermynte.

IMG_7398Ingredienser: Lakrisrot og peppermynteblader.

Trekketid: ca 3 minutter.

Te som dette er en av grunnene til at jeg stadig smaker på nye teer. Denne teen er fantastisk. Den er vidunderlig. Den er utrolig frisk OG søt. Den har frisk smak fra peppermyntebladene og naturlig søt smak fra lakrisroten. Jeg som ikke liker lakris til vanlig, men dette kan jeg absolutt digge, nei vent, jeg elsker denne teen! Desverre er denne teen ikke av de billigste, men den er virkelig verdt det folkens. Halleluja!

IMG_7402Noe annet som er genialt med teapigs er at de har et mood-o-meter, som anbefaler deg te etter hvordan du føler deg. Genialt! Sweet treat anbefales når man er litt nedfor og trenger en liten oppmuntring, jeg kunne ikke vært mer enig.

Ha en vidunderlig dag folkens!

Klemmer fra Caza

5 thoughts on “teapigs

  1. Denne må jeg teste. Må bare finne meg et dårlig humør først? Kjempefint at du skrev at du ikke liker lakris, jeg grøsset nemlig da jeg så kombinasjonen. Lakris er ingen favoritt hos meg heller!

    • Man behøver ikke være i dårlig humør for å drikke denne😉 Men man blir nesten automatisk i bedre humør etter å ha tatt en slurk. Jeg har finni ut at godterilakris og lakrisrot har veldig forskjellig smak, den ene liker jeg ikke, mens den andre begynner jeg nå virkelig å få sansen for;-)

  2. Åh, den høres kjempegod ut! Er selv skikkelig hekta på lakriste for tida! Jeg har ikke smakt noe fra TeaPigs, men skal gripe sjansen om jeg får den… Ha en fin uke! Klem fra Paris!

Legg igjen en kommentar

