PUKKA Love

Happy Valentine’s Day alle sammen!

IMG_7389

Markerer alle hjerters dag med blant annet å drikke PUKKAs Love.

IMG_7386Trekketid: minst 5 minutter

100% organisk dyrket kamilleblomst, limeblomst, hylleblomst, ringblomst, lakrisrot, rose og lavendelblomst.

Dette er en mild og grei urte te som passer godt når du vil ha deg en liten pust i bakken. smaken av kamille og hylleblomst og rose er ganske fremtredende synes jeg, mens de andre smakene desverre kommer litt i bakgrunnen. En helt ok te fra PUKKA.

IMG_6868

Jeg tenkte også å kose meg utover kvelden med KUSMIs SWEET LOVE. Jeg har vært så heldig å få tak i en pakke med teposer som jeg kunne fylle opp den tomme metallboksen min med. Jeg skulle ønske flere forhandlere av KUSMI hadde refill, enten i form av løsvekt te eller teposer, så slipper man å ende opp med tonnevis av metallbokser. Billigere er det også 😉

Ønsker alle Happy Valentine’s Day!

Valentines-klemmer fra Caza

2 thoughts on “PUKKA Love

  1. Hey, hvor fikk du egentligkjøpt de te-posene?*spørre, spørre* God idé med Kusmis Sweet love, det vil jeg også ha nå. 🙂 Happy Valentine! 🙂

Legg igjen en kommentar

