Pickwick Turkish apple

Pickwick er opprinnelig et Hollansk merke som mer eller mindre har eksistert siden 1753. Navnet er inspirert av Charles Dickens’ roman «Pickwick Papers» fra 1837.
Selv har jeg kjøpt denne Pickwick Turkish apple i Danmark.
IMG_7350Trekketid: 2- 3 minutter.
Te smakstilsatt eple, kanel og vanilje.
En passe bitter sort te med et friskt innslag av eple med et mikroskopisk hint av krydder. Jeg ga en kollega en smak av denne teen og hun drikker den nå hver dag til lunsj på jobb. Hun sa den gir en frisk og oppkvikkende effekt midt på dagen.
Anbefales altså!
Ønsker alle en fortsatt fin januar!
Januarklemmer fra Caza

5 thoughts on “Pickwick Turkish apple

  1. Takk for tips. Det er så mange spennede teer som du skriver om. Skulle ønskes av noen av dem kunne selges i Norge i matvarebutikker eller hos Søstrene Grene.

  2. Høres ut som en god te! Og så måtte jeg bare si at det var veldig søte ugler! Passer jo bra nå som Naturmuseet starter ugle-utstilling!

  3. Ragni: når det danske lageret mitt går tomt skal jeg prøve å fokusere på te som selges i Norge😉
    Anita: De er kjempe søte, kjøpte dem i Danmark i desember. Så spennende med ugle-utstilling. Det må jeg prøve å få med meg.

Legg igjen en kommentar

