12.12.12.

Oi, oi, så var den her… den merkverdige datoen.

Jeg har ikke egentlig så mye mer å si om den, for meg har det vært nok en dag og hver dag er unik, uansett dato spør du meg😉

Uansett, dagens te er også kjøpt i Danmark. Nok en te fra Fredsted, men i metallboks denne gangen. Rabarbra te, la oss smake…

IMG_6889Storbladet sort te med rabarbra aroma.

Blandingsforhold: 1 ts pr. kopp og 1 ts til tekanna.

Trekketid: 3-5 minutter.

Denne teen minner meg veldig om den lakristeen jeg testa ut for en liten stund sida. Denne teen smaker sort te, men ikke så veldig mye annet. En god og mild sort te, men skulle ønske den faktisk smakte rabarba.

Ønsker alle en fortsatt fin 12.12.12. og en fortsatt fin adventstid.

12.12.12.-klemmer fra Caza

 

4 thoughts on “12.12.12.

  1. Jepp! Må testes! Tenker jordbærrabarbra vil bli best? Alternativt at man bleker den, slik engelskmennene visstnok gjør med første porsjon?

Legg igjen en kommentar

