Winter wonderland

Før snøen ankom Sørlandet hadde jeg en ide om å lage et lite snøparadis innendørs. Snøen dalte 1. desember, likevel gjennomførte jeg ideen min. Her er resultatet:

IMG_6944IMG_6960IMG_6958IMG_6951IMG_6949IMG_6948

Slapp av folkens, jeg har ikke glemt teen, her kommer dagens te:

I vår fikk jeg en del te av min kjære søster. En av disse teene var Friggs Rooibos Blåbær.

IMG_6872

Rooibos med blåbær og en fin tone av vanilje.

Vanntempratur: 100°C.

Trekketid: 5-10 minutter.

En utrolig sterk lukt av søte blåbær slår imot meg idet jeg åpner esken. desverre viser dette seg å være nok en te som lukter mer enn den smaker. Dette er en rooibos te med et hint av blåbær. Vaniljen kjenner jeg ikke noe til i det hele tatt. Hadde virkelig håpa på mer blåbær smak, men akk. Kankskje jeg må konstruere en selv😉

Ha en vidunderlig desemberdag folkens!

Klemmer fra Caza

Legg igjen en kommentar

