2. desember

Det er allerede blitt 2. desember og 1. søndag i advent.

Hva er vel da bedre å teste ut enn Kremmehusets adventte?IMG_6901Trekketid: max 5 minutter.

En sort te med appelsinskall, eple, roseblad, kanel, nellik og aroma.

Jeg har prøvd flere teer fra Kremmerhuset tidligere med blandet suksess, men jeg har ikke skrevet om det på bloggen. Denne teer minner veldig om de andre teene fra Kremmerhuset. Lukter mye, smaker lite annet enn basen, i dette tilfellet smaker det mest sort te og så noe som jeg ikke helt klarer å definere. En eller annen aroma antagelig, men hvilken…hvem vet.

Om jeg får adventsfølelse av å drikke denne teen? Nei, desverre, men innpakningen er fin og teen kan drikkes i adventstida like godt som noen annen. Dessuten har jeg plenty av adventsstemning fra før 😉

Ønsker alle en vidunderlig adventssøndag!

Adventsklemmer fra Caza

2 thoughts on “2. desember

  1. God søndagsformiddag. tenkte jeg bare ville si at jeg er helt enig med deg ang teen fra kremmerhuset. Luker mye, smaker lite.

    Ha e fin dag videre og nyt første søndag i advent

Legg igjen en kommentar

