Rooibush Chili

Det er fortsatt noen teer igjen fra Oslo-turen i mai.

På Majorstua er det flere kaffe- og te-forretninger, den minste av dem og kanskje også den koseligste er Majostuen Te & Kaffe i Bogstadveien 39. Der må jeg alltid innom for å se om de har noen nye teer i kurvene på utsiden. De har ofte en kurv full med ferdigpakkede løsvektteer i 50 grams-poser. Akkurat passelig mengde te når man vil prøve noe nytt.

Denne gangen ble det en pose med Rooibush Chili på meg.

Trekketid: ca 5 – 10 minutter.

Jeg liker smaken av chili, jeg synes sterke smaker er fantastisk, men denne teen smaker nesten bare rooibos. Ikke mye chilismak her i gården. Litt skuffa må jeg innrømmer, men kanskje den blir bedre hvis jeg krydrer den litt med fersk chili?

Ha en fin dag alle sammen!

Klemmer fra Caza

Legg igjen en kommentar

