Beste bursdagen noensinne? Del 2

Ja, når man avslutter forrige innlegg med del en så lover man jo at det må komme mer.

Må jo vise fram noen av fine tingene jeg har fått til bursdagen.

Fikk Mummi-kalender og den nyeste Nemi-boka av Forloveden🙂

Dette nydelige, hjemmelagede kortet fikk jeg av en kollega. TUSEN TAKK! Sjekk detaljene. Vil du se mer kan du jo sjekke ut bloggen hennes, MsPlums Place.

Denne vakre patchwork-pungen fikk jeg av svigermor. Hun har ikke sydd den selv, men kjøpt den på et marked. ELSKER DEN!🙂

8 bøker med blomsterfeene il Cicely Mary Barker. Har ønsket med disse i flere år og nå tenkte jeg rett og slett å gi meg ELSKER DEM!

Ønsker alle en deilig torsdag!

Klemmer fra Caza

One thought on “Beste bursdagen noensinne? Del 2

Legg igjen en kommentar

