Beste bursdagen noensinne? Del 1

I går hadde jeg kanskje en av de beste bursdagene noensinne. Synes bursdagene mine bare blir bedre og bedre for å være helt ærlig.

Tok like gjerne fri fra jobb for en gangs skyld for å nyte dagen fullt ut😉

Starta dagen med å lese 80 sider i Hver dag av David Levithan. Tøffe bok, les den, du har neppe lest noe lignende.

Deretter sto jeg opp og spiste frokost mens jeg så filmen Café, som jeg faktisk synes flere burde se for den var ganske søt og koselig. En fin feel good-film. Koste meg med te og strikka mens filmen rulla og gikk😉

Koste meg med hjemmestrikka ullsokker jeg har fått av besteforeldrene til Forloveden. Ingenting slå hjemmestrikka ullsokker og jeg bare elsker disse:

Da Forloveden kom hjem fra jobb dro vi en tur innom den lokale bruktbutikken og leverte en haug med ting og kom hjem med dette:

Etterpå dro Forloveden og jeg ut og spiste for deretter å avslutte dagen med å spise deilige kaker fra Drømmeplassen og se filmen Dark Shadows. Kule nye filmen fra min yndlingsregissør Tim Burton.

Da jeg logget meg på i dag morges fikk jeg gledelig overraskelse. Ny besøksrekord på bloggen, også på bursdagen min av alle dager. 70 stykker var innom bloggen i går, utrolig moro.

Ønsker alle en fortsatt fin november.

Klemmer fra Caza

7 thoughts on “Beste bursdagen noensinne? Del 1

  1. Gratulerer med besøksrekord!

    Høres også ut som du har hatt en kjempefin bursdag! Jeg er så glad for gode tips på søte filmer. Denne skal jeg prøve å få sett. Og så er det jo veldig koselig at du har hatt en sånn fin dag:-D.

    Ha en fin uke videre!

    • Tusen takk og tusen takk. Søte filmer er greie å ha i tilfelle ullfille. Se Café om du har mulighet, jeg tror ikke du vil angre. Fine dager får man aldri nok av😉 Ha en fin uke videre du også!

      • Hei igjen, prøver å finne den på samsøk, men klarer ikke helt å finne den. Har også vært inne på platekompaniet. Hvor fikk du tak i ditt eksemplar?

      • Ikke på Platekompaniet tydeligvis. De har den på cdon.com, eller hadde i alle fall. Hmmm… kom bare tilfeldig over den i en lokal musikkforretning. Den var på tilbud og så litt artig ut. Kanskje jeg må donere den til et bibliotek hvis den er så vanskelig å få tak i😉

Legg igjen en kommentar

