Thé du Hammam

Det er en tebutikk jeg virkelig savner fra tida jeg bodde i Oslo. Le Palais des Thés, for deg som ikke har satt din fot der ennå, GJØR DET! De har to butikker i Oslo, en i Hegdehaugsveien og en på Olaf Ryes Plass.

Folk fra Le Palais des Thés har lært meg nesten alt jeg vet om te etter å ha vært på kurs hos dem. Anbefaler kursene deres også. Gode fagfolk som oser av kunnskaper og mye smaking på teer.

I løpet av tida jeg bodde i Oslo rakk jeg å få flere favoritter, en av dem er Thé du Hammam.Dette er en grønn te med blant annet appelsinblomst, rose og røde frukter. Teen er basert på en tradisjonell tyrkisk oppskrift.

Teen kan drikkes når som helst på døgner. Den er rik på vitaminer.

Trekketid: 3 minutter.

Vanntemperatur: 75°C.

Dette er en mild og god grønn te med smak av rose. Ingen gressmak.

Passer visstnok også godt som iste.

Ha en fortsatt fin dag!

Klemmer fra Caza

Legg igjen en kommentar

