Lopper, Fretex og søppelsorteringsfrustrasjon

Forrige hælj var jeg og ei venninne på loppis. Blei nok desverre det siste loppemakredet i år, men jeg skal ikke klage for jeg er veldig fornøyd med turen. Kom hjem med blant annet dette:

Denne hælja blei det tur til spøppelsorteringa. Blei ikke så mange skatter på meg denne gang, bortsett fra noen keramikkpotter som jeg nok kommer til å få god bruk for til våren. Men jeg kunne ha kommet hjem med et nydelig speil  med gullramme, hvis ikke en eller annen tulling bare hadde hivi det i containeren så det gikk i tusen knas. Jeg så ham bære det nydelige speilet ut av bilen, ikke en skramme, vips, ubrukelig speil. Noen ganger blir jeg bare så provosert over hvordan folk «sorterer» søpla si. Bare fordi de ikke liker det så kan automatisk ingen andre like det eller få bruk for det heller. Tenk hvor mye fint som blir ødelagt i løpet av sekunder fordi andre rett og slett ikke tenker over at andre kan ha glede av det. Jeg får grøssninger bare av å tenke på det. Noen som føler det samme, eller er det bare meg?

Rakk en tur på Fretex på lørdag, kom hjem med følgende skatter:

Jeg er SÅ fornøyd🙂

Ønsker alle en fortsatt deilig søndag!

Klemmer fra Caza

Legg igjen en kommentar

