Happy HALLOWEEN 2012

Happy HALLOWEEN alle sammen!

Jeg har feiret i flere dager nå, og butikkene har allerede begynt å pakke vekk pynten og selge den billig, men det er i dag som er dagen folkens.

Blei laga noen Jack O’Lanterns på søndag, som nå står ute i mørket og gløder mot dem som måtte se i deres retning.

Jeg har skjært ut den til venstre, mens Bestisen har skjært ut den til høyre🙂

Jeg bakte også gresskamuffins  på søndag og under bakeprosessen blei den nye slikkepotten min testa ut.

Til middag i dag blei det svart pasta med lungemos og pesto. Var faktisk ganske godt, anbefales😉

Tenkte å feire resten av kvelden stille og rolig i dag med skrekkfilm og popcorn.

Hvis jeg er heldig så kommer det kanskje innom noen unger som tigger godis. Godisen står klar til utdeling.

Ha en grøsselig fin Halloween alle sammen!

Halloweenklemmer fra Caza

2 thoughts on “Happy HALLOWEEN 2012

Legg igjen en kommentar

