Hæljas lopper

På lørdag rakk jeg jommen meg faktisk å gå på et loppemarked, for en gangs skyld. Det har sjelden blitt mange loppeturer på meg de siste årene fordi jeg ofte må jobbe de lørdagene det er loppemarked. Men ikke denne gangen. HURRA!

Kom over noen få skatter. Bare se:

Litt artig å gå på loppemarked på jakt etter brukte skatter også ende jeg opp med å finne ting som virker som om det aldri har vært i bruk. Som f.eks. englespillet med ugler som jeg kjøpte. Det var ikke pakket ut av esken en gang.

20 kr ga jeg for dette englespillet og jeg ELSKER det!!!

Kjøpte noen flere skatter også, men de er hemmelige. Blir nok kanskje julegaver😉

Håper alle dere andre som var på loppis i hælja også fant mye fint.

Ønsker dere alle en fortsatt fin høstkveld.

Klemmer fra Caza

One thought on “Hæljas lopper

Legg igjen en kommentar

