Lakriste

Hei, hei alle sammen.

Klare for ei ny uke?

Jeg har tilbragt hælja hjemme hos foreldrene mine. Har henta nok et flyttelass. Mange av tingene mine har blitt værende hjemme hos foreldrene mine, siden jeg ikke har hatt plass til det i leiligheten, men nå har jeg jo et hus.

Rakk også en tur innom Bestisen med en liten gave fra Danmark.

I Hirtshals fant jeg nemlig en boks med lakriste, og siden Bestisen ELSKER lakris var det ingen tvil om at denne bare måtte jeg kjøpe til henne.

Lakriste fra Fredsted. Sort te med lakrisaroma.

Trekketid: 3-5 minutter.

Da vi åpnet denne boksen med lakriste, på lørdagskvelden, oste duften av lakris mot oss. Bestisen ble lykkelig og måtte stadig åpne boksen for å lukte. Jeg har smakt noen få lakristeer tidligere og var klar for sammenligning. Men har desverre ikke skrevet om disse på bloggen foreløpig.

For en lakriselsker blir kanskje denne teen en nedtur. Den luktet lakirs som bare det, men den smakte mest sort te for min del. Personlig er ikke jeg så veldig begeistret for lakris, så for meg var det helt ok. Men jeg har smakt andre lakristeer som har smakt mye mer lakris enn dette, og de har heller ikke vært så aller verst. Disse har gjerne inneholdt mer enn aroma, frø eller blader fra andre planter og urter som har en lakrislignende smak. Denne teen inneholdt kun sort te og aroma og dermed ble kanskje smaken deretter.

Håper likevel Bestisen vil ha glede av teen.

Ønsker alle en super uke!

Mandagsklemmer fra Caza

One thought on “Lakriste

  1. Tilbaketråkk: 12.12.12. |

Legg igjen en kommentar

