Mynte tid

Det er høst og siste frist for å høste mynten man har ute før vinter’n setter inn.

For noen uker sida fikk jeg en mynteplante av ei venninne. Ananasmynte, som hun lurte på om jeg hadde lyst til å vurdere som te. Klart jeg ville. Nå har jeg høstet plantene og drukket flere kopper med myntete.

Gleder meg til å drikke masse myntete framover. Mmmm…

Tilbake til ananasmynten.

Den har en mild myntesmak og et hint av søtt. Veldig god som te. Likte den veldig godt.

Ønsker alle en deilig onsdag!

Klemmer fra Caza

2 thoughts on “Mynte tid

  1. Så hyggelig at den falt i smak! Da burde jeg kanskje bli litt snillere med den lille tusten jeg fant i ei anna potte?! Den blir sikkert like stor som sin mor om den får litt plass.

Legg igjen en kommentar

