I love…

Noen ganger er det deilig å bruke litt lenger tid på badet. Å få av seg all møkk og skitt. Skrubbe seg ren, tørke seg og smøre seg inn i noe som lukter godt. Jeg har funnet en produktserie som jeg bare «elsker».

I Love…Cosmetics har en hel haug av produkter som ikke koster skjorta og som lukter helt vidunderlig. Min favoritt foreløpig er Blueberry & smoothie. Jeg synes det er digg å lukte som blåbærsmoothie når jeg er ferdig på badet. Mmmmm…. blei nesten litt sulten :-p

Ønsker alle en fortsatt deilig dag!

Klemmer fra Caza

Legg igjen en kommentar

