Utfordring: Vis meg dine høstfarger

Nå begynner det å bli en stund siden jeg var med på en utfordring. Endelig er tiden inne.

Denne gangen slenger jeg meg på utfordringen hos Lidyll. Utfordringen denne gangen er å vise fram sine høstfarger, enten de er tradisjonelle eller ei.

Jeg er fortsatt veldig fornøyd med den nyoppussa hylla mi, så den må med, også har jeg fått dilla på knall oransj. Forsåvidt en ganske så tradisjonell høstfarge, men det blåser jeg i, for jeg digger den.

Hvis du vil være med på Lidylls utfordring eller se andre som har tatt utfordringen, klikk her.

Ønsker alle en deilig høstdag og god hælj!

Høstklemmer fra Caza

http://lidyll.blogspot.no/2012/09/utfordring-vis-meg-dine-hstfarger_13.html

2 thoughts on “Utfordring: Vis meg dine høstfarger

  1. God formiddag!
    Ahh..Oransje er en favoritt hos meg også om dagen!
    Håper du får en finfin helg🙂
    ..og tusen takk for alle fine ord du legger igjen hos meg!

    – Ida Susanne

  2. Hei du!
    Takk for at du hang deg på utfordringen inne hos meg!
    Sånt får meg til å smile!:)

    ..og du og du..for en kul hylle! Du har jo gjordt hylla om til et kunstverk i seg selv du..med alle detaljene og fargene som går igjen:) Forøvrig digger jeg oransje om dagen, så det har sneket seg inn noen oransje ting hos meg etterhvert også..*smile*

    Ønsker deg en flott helg!
    Høstklem fra meg

Legg igjen en kommentar

