NYHET i stua

Ok, nå kommer det jeg har hintet om, følg med…

Som dere ser på bildet under så er det en tom, hvit vegg…

… eller det var i alle fall…😉

I sommer var jeg på loppemarked og fant noen lyselilla møbler. I utgangspunktet syntes jeg lillafargen på møblene var veldig fin og det var noe av grunnen til at jeg kjøpte dem, til den nette sum av 110 kr.

Men så blei det plutselig veldig mye lyselilla i stua, lyselilla vegg, skjenk OG hylle? Så da blei det en annen farge på hylla…

*trommevirvel*

Jeg syntes fargen passet godt sammen med både lyselilla og turkis og jeg er veldig fornøyd med resultatet.

Har visst fått litt dilla på både ugler og fargen oransje i det siste. Men jeg synes det meste passer i den knæsje hylla mi. Er superfornøyd🙂 Hoptimisten klager heller ikke😉

Ha en fin tirsdag folkens!

Klemmer fra Caza

3 thoughts on “NYHET i stua

  1. Hei! Så fint alt ble. Synes stua ble veldig fitn og fargen du har malt hylla med var veldig fin. Så bra at du tør å ekspremintere litt med farger.

    Ha en fin dag videre!

    • Tusen takk🙂 Jeg elsker farger. Spesielt knæsje. Akkurat nå er jeg ekstra interresert i grønt, oransj og rosalilla. Jeg tror det kommer til å synes i mitt nye hjem og synes litt allerede😉 Ha en fantastisk dag!

Legg igjen en kommentar

