2 x Bigelow

Man skulle nesten tro at jeg var tom for te fra Bigelow, men neida. Har fortsatt noen igjen og i dag skal jeg teste to av disse.

Earl Grey og English Teatime.

Trekketid: 1-2 minutter.

Sort te med naturlig bergamotolje. Glutenfri.

Det virker som om jeg var litt for kjapp med å trekke denne teen i frykt for at den ble for bitter. Siden det sto 1-2 minutter tenkte jeg umiddelbart…»Oi, oi. Denne er nok sterk, må ikke la den trekke for lenge.» Men da jeg smakte på den smakte den mest varmt vann. Denne teen kunne jeg nok med andre ord trukket en del lenger enn jeg gjorde denne gangen. Men heldigvis var ikke all smaken tapt. Jeg smakte sort te og jeg smakte bergamot. Den velkjente Earl Grey-smaken. Denne var helt ok, jeg har smakt bedre og jeg har smakt verre.

Vær så god neste!

Trekketid: 1-2 minutter.

Sort te. Glutenfri.

Etter å ha bommet på trekketida til den forrige teen var jeg mer påpasselig med denne. Denne smakte mer enn varmt vann med en anelse av smak, desverre var ikke smaken veldig spennende. Denne teen smakte sort te, sterkere enn den forrige, det eneste som manglet var smaken av bergamot. Men hva hadde jeg ventet meg? En vidunderlig ny smaksopplevelse? Ikke egentlig. Ja,ja, bedre lykke neste gang.

Håper alle har hatt en deilig hælj og at alle får en fin start på den nye uka.

Mandagsklemmer fra Caza

Legg igjen en kommentar

