Detaljer fra stua

Jeg valgte en tilnærmet hvit stue, slik at de fargerike detaljene skulle få mer oppmerksomhet. Her kommer noen bilder av diverse fargerike detaljer:

Fine decopage-lyset jeg fikk av ei venninne.

Innimellom alle de fargerike tingene står det pluselig noen hvite ting, som jeg i det siste har fått veldig sansen for. Vet ikke om jeg har begynt å samle på byster, men for noen uker siden hadde jeg ingen, og nå har jeg to.

Dette var den første bysten jeg kjøpte. Fant den på en bruktbutikk i Kristiansand. Jeg har ikke sett så mange byster av kvinner, dermed ble jeg veldig nysgerrig på denne. Står ikke noe navn eller noe på den. Hun er dermed litt mystisk. Hun ser litt bedrøvet ut eller sur og hun er litt slitt, men jeg synes hun er fin likevel.

Denne fant jeg på en bruktbutikk i Hjørring. Litt slitt den også. Han var det i alle fall lett å se hvem er, siden navnet står på, det er komponisten Chopin.

Jeg merker jeg er blitt veldig glad i de tre nederste hyllene i denne bokhylla. De er så fargerike. Det gjorde seg veldig godt å «pimpe opp» to oppbevaringskassetter i papp fra IKEA. De er blitt fiffet opp med dekorpapir fra Søstrene Grene.

Jeg er veldig fornøyd med den nye stua mi. Men jeg har mer å vise dere… bare vent. I løpet av uka får dere se noe som kom inn i stua for meget kort tid siden.

Følg med😉

Klemmer fra Caza

Legg igjen en kommentar

