BOOST!

I det siste har høststormene virkelig satt inn her på Sørlandet. I dag virket det rett og slett som om ALLE himmelens sluser åpnet seg på en gang. Da var det heldigvis deilig å være inne og kose med katter, drikke te og lese.

I dag prøvde jeg ut en ny te. Nemlig Kusmis BOOST. Kjøpte den i Oslo i vår og har ventet helt til nå med å smake på den, så jeg var veldig spent.

Trekketid: 4-5 minutter.

Vanntempratur: 80°C.

Med coffein.

En blanding av mate, grønn te, kanelbark, ingefær, kardemomme og aromaer.

Jeg er glad jeg ventet med denne teen til nå, for den passer perfekt for dager som denne. Dette er en krydret te hvor man formelig kjenner varmen spre seg i kroppen etter hver slurk. Dette blir kanskje min nye høstfavoritt…? Om jeg får en «boost», ny energi, av teen kan sikkert diskuteres, men jeg kjenner at teen har en virkning på meg. Jeg ble i alle fall ikke trøtt av den, så den ga meg kanskje en boost likevel.

Nei, nå må jeg bare tilbake til boka mi, må henge i nå. Boka jeg lser for tida er forsåvidt spennende nok, «Mørk engel» av Laini Taylor. Men jeg fikk en bok i posten i dag som jeg bare må få begynt på før hælja, nemlig denne:

Nye boka til J.K. Rowling, «The Casual Vacancy». Roman for voksne denne gangen. Spennende. Jeg ble ganske overraska da jeg åpnet pakka fra Platekompaniet.no, ja du leste riktig, platekompaniet har begynt å selge bøker. Jeg bestilte tre bøker og denne boka hadde ikke releasedato før til hælja. Dermed forventet jeg ikke egentlig å få den før etter hælja, men i dag kom den.

Nå var det bare å brygge en ny kanne med te og lese videre.

Snakkes folkens. Ønsker alle en avslappende høstkveld.

Klemmer fra Caza

Legg igjen en kommentar

