Stua: ETTER

Jeg har lovet og lovet. stadig har det kommet ting i veien, ting tar tid og så skjer det plutselig noe som hindrer meg i å blogge. Som f.eks. Danmarkstur med min kjære forlovede. Uansett, nå er tiden kommet for å vise fram min stue.

TADA! Nå kommer de… bildene etter oppussing og innreding av stua. Rart hva litt tapet, maling, møbler og nips kan gjøre med et rom😉

Det meste er kommet på plass i stua, men det er en ting som mangler. Den tingen er snart klar. Følg med😉

Ønsker alle en fin start på uka!

Klemmer fra Caza

4 thoughts on “Stua: ETTER

    • Takk. er veldig fornøyd. Og det fine er jo at jeg kan variere den hylla akkurat som jeg vil😉 Ser for meg en Halloween-utstilling om ikke alt for lenge😉

Legg igjen en kommentar

