Long time, no see

Hei alle sammen!

Jeg håper alle har hatt en fin sommer, det har i alle fall jeg.
Jeg har vært borte fra Blogglandia en stund nå og jeg har flere grunner. Jeg har vært på flyttefot, jeg har pusset opp i mitt nye hjem og jeg har vært uten internett over lengere tid.
Nå skal jeg prøve å komme tilbake til en bloggende hverdag etter et langt opphold. Det kommer nok til å bli loppeskatter, te og bilder fra oppussing og mye mer etter hvert.

For de som lurte, Pinky og Sushi trives veldig godt i sitt nye hjem🙂

Stay tuned😉

Ønsker alle en deilig hælj!
Klem fra Caza

3 thoughts on “Long time, no see

  1. Hyggelig å se deg i «landet» igjen! Jeg har litt forskjellig mynte jeg ikke blir enig med meg selv om – kanskje du skulle få litt til te-sting? Ananasmynte, f.eks. Kan det bli god te av den?

      • Tror jeg kan dele tua mi med deg? Den må uansett pottes om. Kan tenkes å dukke opp plutselig på et bibliotek nær deg!🙂

Legg igjen en kommentar

