Easy tea

«Å lage en kopp te har aldri vært enklere.» står det på pakken som lyste mot meg på Meny. Easy tea må jo bare prøves, om så bare for å stille min nysgjerrighet.

Pakken inneholder 20 pinner med te.

Pakken jeg kjøpte inneholdt følgende 5 teer:

Earl Grey, svart te, eplete, grønn te og nypete.

Bruksanvisning: Forbered en kopp kokende vann, hold easytea der logoen er trykket. Dypp og rør til ønsket styrke. Tilsett sukker hvis ønskelig. DU TRENGER IKKE SKJE TIL Å RØRE.

Easytea er 100 naturlig og inneholder ingen tilsetningsstoffer eller konserveringsmidler. Svart te, earl grey, grønn te, nypete og eplete.

Vanntempratur: 100°C.

Trekketid: 4-5 minutter.

En god sort te, som ikke blir bitter, selv om du lar den trekke litt lenger.

Jeg er frista til å si at all nypete smaker det samme, selv om jeg vet at det ikke stemmer. Denne nypeteen er faktisk såpass mild at den er helt ok etter min smak. Jeg synes ofte at nypeteene blir for syrlige og sure. Som oftest fordi de har tilsatt hibiskus..(Burárum!?!)

En helt ok variant av Earl Grey.

En litt syrlig og frisk smak av eple. Passer godt på varme sommerdager og late høstkvelder😉

Helt ok grønn te, med akkurat passe gressmak😉

Jeg får tatt meg en kopp te på kvelden etter noen timers oppussing i mitt fremtidige hjem. Den nytes til det fulle, når koppen er tom er det rett i seg. Utslitt etter en lang arbeidsdag.

Ønsker alle en herlig torsdag!

Klemmer fra Caza

One thought on “Easy tea

Legg igjen en kommentar

