Grønn hvit te granateple + trøbbel på morrakvisten

Det er noen dager hvor det virker som om ingenting går som det skal. Jeg står opp etter 10 minutters slumring. Dusjer, spiser frokost. Alt går som det skal helt til jeg setter meg på laptopen. Skulle  bare betale noen regninger med min nettbank, trodde alt skulle gå kjapt og greit, men neida. et eller annet er feil. Så logger jeg meg ved en feiltagelse inn på feil e-post program, så nå popper det stadig opp et vindu fra den mailen jeg ikke skulle bruke som spør om brukernavn og passord. Som om ikke alt dette var nok så hadde jeg ingen ledige eller rene metallbokser til den nye teen jeg åpnet. Så nå ligger ukas te på et glass…æææhhh… jeg som prøver å gå foran som et godt eksempel når det gjelder teoppbevaring. *sukk* Og så når jeg skal helle te fra kanna over i koppen min, på et eller annet vis som jeg ikke kan forklare så velter plutselig den fulle tekoppen. Gulvet, duken, bordet, stolen, ledningen til laptopen, nesten alt er fult av varm te. ARGH!!!

Den sølte teen er tørket opp og jeg sitter med dagens andre bryggede koppe med te, mens jeg prøver å roe nervene litt før jeg skal på jobb. Før jobb skal jeg gå innom banken for å se om jeg kan få fiksa nettbanken. Så får vi håpe at dette var dagens dose trøbbel.

For en stund siden fikk jeg en te fra en kollega. Grønn hvit te granateple. På pakken står det at teen er fra Olivia’s hus, dette er en cafè i Mandal som også selger interiørting, klær og tilbehør.

Innhold: Grønn sencha te, Pai Mu Tan (hvit te), papayabiter, bambus, granatepleblomster og aroma.

Trekketid: 4 minutter.

En frisk blanding av grønn og hvit te med en god smakav bambus og granatepleblomster. Dette var en te som virkelig var verdt å gå igjennom så masse trøbbel for. Jeg kjenner roa spre seg i kroppen og skuldrene senke seg flere hakk. Så bra at en kopp te i blant er alt som skal til for å fikse trøblete morgener.

For dere som lurer på hvordan det går med oppussinga; det går framover. Jeg lover å komme med bilder så snart det lar seg gjøre.

Ønsker alle en herlig mandag!

Klemmer fra Caza

One thought on “Grønn hvit te granateple + trøbbel på morrakvisten

Legg igjen en kommentar

