Tre kopper te

Søndager er til for å det jeg har gjort i dag slappe av, og det er nettopp det jeg har gjort i dag. Jeg har slappet av hos ei venninne med te, strikketøy og mangfoldige episoder av Buffy the Vampire Slayer.Utrolig digg med jentedager hvor man kan bare slappe av og kose seg. Ble drukket en del te også😉

Tre nye teer fra Bigelow er blitt testa ut i løpet av helga.

Orange & Spice

Coffeinfri urte te med smak av appelsin og krydder.

Trekketid: 3-5 minutter.

Denne Bigelow teen har en frisk smak av appelsin, den har en krydret undertone og en syrlig smak av hibiskus. Smaken av appelsin og krydder er grei nok, men nok en gang er det den sterke smaken av hibiskus som fester seg på tunga mi. Hvorfor må man alltid ha for mye hibiskus? Hvorfor ha med hibiskus i det hele tatt? For dere som liker smaken av hibiskus så kjør på, personlig er jeg mer interessert i neste te på lista.

Pomegranate Pizzazz

Coffeinfri urte te med smak av granateple.

Trekketid: 3-5 minutter.

Granateple er godt, friskt og godt. Desverre er det nok en gang er det ikke smaken av granateple jeg kjenner best, men den hersens sure hibiskusen. *sukk*

Jeg avslutter med en Bigelow te som ikke innholder hibiskus;

Vanilla Caramel

Glutenfri, sort te med naturlige- og kunstige tilsetningsstoffer.

Trekketid: 2-4 minutter.

Vanilla Caramel er en sort te med en svak smak av vanilje. Jeg begynner å lurte på om jeg nå har smakt alle de gode teene til Bigelow, for de siste gangene har ikke teene deres levd opp til forventningene mine. Eller kanskje forventningene mine er blitt alt for høye. Uansett, Vanilla Caramel er etter min oppfatning er bitter, sort te med en ekkel smak av kunstig vanilje. Jeg har så langt smakt på forskjellige teer med vaniljesmak og til nå har ingen av dem falt i smak hos meg. Enten så smaker de ingenting eller så smaker de kunstig og rart. Hvis noen vet om en god vaniljete ikke nøl med å si i fra. Jeg lever ennå i håpet.

Håper alle har hatt en deilig og avslappende søndag. Ønsker alle en god start på uka som kommer!

Klemmer fra Caza

Legg igjen en kommentar

