Med nytt mot

Jeg håper alle hadde en fantastisk nasjonaldag i går. Det hadde i alle fall jeg🙂

Jeg vil starte md å takke noen av de faste leserene mine for kommentarer på forrige innlegg. Så utrolig koselig å få respons. det ga meg det lille kicket jeg trengte. I hælja som var var jeg en tur i Oslo, og der blei det en del teshopping, dermed vil jeg ikke gå tom for teer å skrive om på langt nær ennå.

Jeg har fortsatt et lite lager med Bigelow te, tenkte jeg skulle få unna disse før jeg begynner på de andre. Første mann ut i dag er Mint Medley.

Urtete med grønnmynte og peppermynte.

Trekketid: 3-5 minutter.

En frisk utrete med smak av mynte, jeg får nesten den samme smaken i munnen som når jeg nettopp har pussa tenna. Siden dette er en urtete uten coffein passer den perfekt for min såre hals. Denne kan bli en god erstatning for min egenproduserte mynte-te, hvis jeg skulle gå tom for den.😉

Nok en Bigelow te, Sweet Dreams.

Avslappende urte-te med kamille og mynte.

Trekketid: 3-5 minutter.

En ganske god  kombinasjon av kamille og mynte, med et subtilt hint av hibiskus. (Så subtilt at det for en gangs skyld IKKE ødelegger teen. HURRA!) Denne teen passer godt å drikke på kvelden før leggetid, siden den er avslappende og coffeinfri, eller når du er forkjøla og trenger te som ikke irriterer halsen.

Ønsker alle en fin fredag!

Klemmer fra Caza

Legg igjen en kommentar

