Bloggangst?

Bloggangst er visst blitt et fenomen mange bloggere stadig rammes av. Er det jeg skriver bra nok, hvorfor klarer jeg ikke å være like kreativ som andre bloggere, er det noen som i det hele tatt leser det jeg skriver? Slike spørsmål har jeg sittet med selv i det siste. Utenom å blogge om te har jeg blogget fælt lite. Jeg har liksom mista lysten fordi jeg føler at jeg ikke har noe å bidra med i Blogglandia. Synes folk egentlig at det er noe interessant å lese om teene jeg tester ut? Jeg får ikke så mange kommentarer på bloggen så jeg vet jo egentlig ikke hva folk mener…
I det siste har jeg fundert mye på om jeg bare skal slutte å blogge. Å bruke fritida mi på andre ting… men så kommer bloggelysta sigende…

Jeg starter opp med å prøve å ta igjen den tapte tebloggina…så får vi se hvordan det arter seg.

Det virker som om jeg nok en gang er blitt forkjøla og da er det ikke alle teer som er like gode for halsen. Heldigvis har jeg et lite lager med teer som egner seg godt til slike stunder. Denne gangen er det Bigelows Cozy Chamomile.

Urte te, med kamille.

Trekketid: 3-5 minutter.

Kamilleteer pleier å smake kamille, sånn er det vel bare. Dette var en mild og helt ok Kamille te.

Resten av kvelden før dagen skal jeg kose meg med te, strikketøy og QI.

Ønsker alle en vidunderlig 17. mai!

Klemmer fra Caza

6 thoughts on “Bloggangst?

  1. Jeg leser!!!!! Men er kanskje ikke like flink til å kommentere. Fortsett å blogge du, får stadig lyst til å prøve nye teer når jeg leser om de du beskriver. Stor klem fra meg. PS Ses vi til tirsdag??

    • Glemte å nevne en ting i går og det er at uten bloggen din så hadde jeg ikke kjent til Bigelow teene og de er jo supergode! Ta vare på deg selv og fortsett å blogge.

  2. Koser meg med bloggen din jeg, men drikker jo sørgelig lite te selv. Derfor er det mest kommentarer fra meg når du er utenfor tema…😉

  3. Men du da, hvem er det som har presentert meg for favoritt-teene mine: Sweet chili, Sweet heart cinnamon og Kusmi sweet love?? (ok, det går mye i sweet te, ser jeg nå) Det er jo du! Det funker slik: Jeg lese blogg, jeg kjøpe te.

    Hva skulle jeg gjort på kveldene uten de gode teene? (jeg drikker f.eks kusmi nå) Jeg blir kjempeinspirert av deg! Kom igjen, vennen, fortsett du!🙂 (og jeg er også veldig glad for innlegg om sushi – og kattene dine….;-) ) Klem!

Legg igjen en kommentar

