Æbel-/kvædete

Det har ikke blitt mye tid til blogging i det siste, har vært en del ting som har kommet i veien. De få gangene jeg har hatt mulighet til å blogge har jeg vært både inspirasjonsløs og energiløs og fant ut at det var greit å vente. Nå er jeg tilbake i Blogglandia og klar for nye utfordringer og nye teer😉

Jeg fikk mye te til jul. Av en kollega fikk jeg Æbel-/kvæde te fra Søstrene Grene. Men hva er kvæde? Kvæde er dansk for kvede, en frukt i kjernefrukt-/eplefamilien. Kvede blir ofte brukt til blant annet marmelade, brød og te. Les mer om kvede på Wikipedia her.

Sort te med eple og kvede.Teen lukter i alle fall utrolig godt. Nå er det tid for å smake.

Trekketid: ca 5 minutter.

En rund og god sort te med fruktig smak. Frisk og søt smak. Mmm… dette var god te. Den skal jeg kose meg masse med.

Ha en fortsatt strålende torsdag!

Klemmer fra Caza

One thought on “Æbel-/kvædete

  1. Tilbaketråkk: Kvæde te |

Legg igjen en kommentar

