Kinesisk krydderte og fargerik inspirasjon

I ny og ne er det deilig å bare slappe helt av med en kopp te og noen fargerike bøker/magasiner og bare la seg inspirere. I slike stunder er det også gøy å prøve ut en ny te mens man lar seg inspirere. Denne gangen blei det en te jeg har fått av en tidligere kollega. Kinesisk krydderte fra Kremmerhuset.

En sort te med krydder. Teen er sort og jeg kjenner smaken av krydder, men klarer ikke å kjenne noen spesifikk kryddersmak.

Trekketid: max 3 minutter.

Kremmerhuset sier teen inneholder blant annet kardemomme og nellik og at den er god med litt melk i. For meg var teen helt ok, midt på treet. Jeg er nok blitt vant til teer som er sterkere krydret enn denne.

Jeg kom over en helt magisk bok her om dagen. Magiske drodlerier, fra forlaget Gammafon. I denne boka finner man halvferdige tegninger som man selv kan fargelegge og tegne ferdige. Se så nydelige illustrasjoner…

Jeg vet ikke om jeg vil komme til å hverken fargelegge eller tegne i denne boka, men jeg blir i alle fall inspirert. Tror jeg kommer til å bruke mye tid på å beundre denne. De nydelige tegningene i denne boka er laget av Beth Gunnell, Katy Jackson og  Nellie Ryan.

Siste nummer av Bolig pluss er fylt med deilige inspirerende farger…

Magasinet Smak er full av søte fristelser, fristelser generelt egentlig…

Mens de nye heftene fra Drops design inneholder mange fargerike strikke- og hekleoppskrifter…

Håper dere også har hatt en avslappende og inspirerende søndag!

Klemmer fra Caza

Legg igjen en kommentar

