Endelig…

skal jeg ta fatt på bloggtilværelsen igjen. Det har blitt en lang ufrivillig pause, men nå er jeg endelig tilbake. Det har skjedd mye i løpet av den korte tida og alt vil komme for en dag… tror jeg da :-p

Jeg har vært forkjøla ei stund nå, jeg er på bedringens vei, likevel sliter jeg med vond hals og hoste. Forkjølelsen har satt en demper på energi, kreativitet, bloggelyst og mye mer, men nå nekter jeg å la den dumme forkjølelsen styre livet mitt lenger. Endelig er jeg tilbake i Blogglandia.

Endelig fikk jeg boka som Samboer’n bestilte til meg i oktober:

Endelig fikk jeg kjøpt meg en nydelig bukett med roser fra Floriss:

Nydelige lilla rosene ved navn Memory Lane. Var desverre ikke så lett å få avbildet den fine, lyse lilla fargen, men her er flere forsøk.

Endelig blei jeg ferdig med sjalet jeg begynte å strikke på rett før nyttår:

To forskjellige typer fargesprakende garn ble brukt. Begynte med Opal og avsluttet med Fame trend fra Marks & Kattens. Superwash-garn på 2,5 mm pinner. Tok laaang tid, men var veldig verdt det😉

Men hei, se der, på venstre ringefinger… er ikke det en Claddagh-ring? En type irsk forlovelses-/giftering? Joda, jeg kjøpte den i Dublin i høst og 29. februar 2012 fridde jeg til min kjære samboer. Han sa JA! Så nå er jeg lykkelig forlovet🙂

For dere som ikke har hørt om Claddagh-ringen, her er en kjapp innføring:

Kronen på toppen representerer lojalitet, hjertet representerer kjærlighet og hendene står for vennskap. Hvis man bærer ringen på høyre ringfinger med kronen utover betyr det at hjertet er åpent. Hvis man bærer ringen på venstre ringfinger med kronen pekende innover betyr det at to hjerter er blitt ett.

Øredobbene ved siden av ringen er nylig kjøpt på Søstrene Grene😉

Gleder meg til å ta fatt på bloggtilværelsen igjen🙂

Ønsker alle en fortsatt fin uke!

Klemmer fra Caza

6 thoughts on “Endelig…

  1. Tilbaketråkk: Shamrocking leprechauns |

Legg igjen en kommentar

