Pimp it up: Washi tape

Washi tape, papirteip, maskeringsteip, kjært barn mange navn. Jeg har lenge klart å holde meg unna den nye trenden, men så kom jeg over noen fine teipruller jeg ikke kunne motstå, og så var det gjort.

I hælja har jeg lekt meg litt den nyinnkjøpte teipen:

Teipene har jeg kjøpt litt her og der, Søstrene Grene, Kremmerhuset og Panduro. Den store rullen med glitrende teiper kjøpt på Clas Ohlson og er faktisk ikke min, den er Samboer’n sin, men jeg får lov å låne😉

Noen ting er for fine til å dekke til med washi teip, så jeg endte opp med å ramme inn det fine cupcakepapiret fra Søstrene Grene.

Det fine lyset i forgrunnen fikk jeg av ei venninne til jul🙂 Fine decoupagelyset laget spesielt til meg. LOVE IT!

Ønsker alle lesere og nye følgere en deilig mandag!

Mandagsklemmer fra Caza

Legg igjen en kommentar

