Kobbs: Lust & Fägring

Nå skal jeg teste ut den sagnomsuste teeprodusenten Kobbs. Av min kjære storesøster fikk jeg to poser med te fra Kobbs, Lust & Fägring var den ene(Tusen takk Zøz!).

Andre som er veldig glade is Kobbs sine teer er Ida Susanne med Sukkertøy for øyet og og godeste Wilhelmines.

Dette er en sort te med smak av pasjonsfrukt, mango, fløte og karamell.

Tilberedning:

Vanntempratur: ca 92-95°C.

Vannmengde: 2 dl

Temengde: 1 ½ – 2 teskje (er)

Trekketid: 4-6 minutter.

En sort te med en søtlig smak, hovedsaklig dominert av mango. Jeg vet det er mye annen godis oppi også, men jeg kjenner hovedsaklig smaken av mango, med et lite hint av pasjonsfrukt. Veldig god te. Nå er jeg veldig glad for at jeg har over 100 gram av denne😉

Håper alle har hatt en fin hælj, ønsker alle nye og gamle lesere og følgere en god start på den kommende uka!

Klemmer fra Caza

3 thoughts on “Kobbs: Lust & Fägring

Legg igjen en kommentar

