Alle hjerters dag 2012

Det er fortsatt noen få timer igjen av Alle hjerters dag, også kalt St.Valentine’s day.

Sjekk de kule krusene til Samboer'n

Jeg har hatt en fin dag med min kjære samboer. Vi har vært ute og spist. Kjøpt med oss noe godt til kveldens hjemmefilm, utvekslet Valentine’s gaver og sett Great expectations på DVD. Koselig Valentine’s.

Søte hjertekjeks, kjøpt på IKEA. Hjerteservietten er fra Indiska.

Er man patetisk hvis man kjøper Valentine-gave til seg selv? Jeg får i så fall eventuelt bare være patetisk for jeg kjøpte uansett denne søte koppen til meg selv. Jeg elsker den «Me to you»-bamsen, den er så skjønn🙂

Jeg fikk forresten gave av Samboer’n også, mitt første Mummi-krus fra Arabia Finland med matchende teskje. Meg glad🙂

Når man har fått en så fin kopp på en slik dag så passer det vel godt å drikke denne teen vil jeg tro…

Sjekk hva det står på telyset😉

Rosa lys, god te, kjeks, film og strikketøy. Valentine’s kvelden har vært perfekt.

Håper alle har/har hatt en fin Valentine’s day i 2012.

Hjertelige klemmer fra Caza

One thought on “Alle hjerters dag 2012

  1. Å så utrolig mye søtt!. Så mye rosa og fint. Synes det høres ut som en superfin dag og kveld.

    Den teskjen som fulgte med mummikoppen var jo så skjønn:-).

    og kiss me lys:-D.

    Sånn skal valentin være:-)

Legg igjen en kommentar

