Caza + Samboer’n = sant i 5 år

For over en uke siden fikk jeg blomster av Samboer’n for første gang. Da vi ble sammen var jeg ikke så veldig interessert i blomster. De var en kortvarig glede som jeg ikke hadde helt sansen for. Blomster var fine akkurat når de ble satt i vase og etter min erfaring var de ofte døde allerede dagen etter.

Denne fine rosebuketten har nå gitt meg glede i over en uke og jeg lurer kanskje på om jeg skal tørke den, slik at den varer enda litt til.

I dag er det en spesiell dag. I dag er det fem år siden jeg og Samboer’n blei sammen. Til morgenen i dag fikk jeg disse nydelige øredobbene av den snille samboer’n min 🙂

I anledningen 5 års dagen vår har jeg laget cupcakes. Denne gangen ble jeg inspirert av boka Venner og uvenner, bok nummmer 2 i Sommervik-serien. Dette er en lettlest-serie for barn skrevet av Linn T. Sunne, bakerst i disse bøkene står det oppskrifter som relateres til bokas tema. Bakerst i Venner og uvenner finner man oppskrift på Vennesjokoladekake. Jeg tenkte jeg skulle prøve å lage muffins etter denne oppskrifta.

De blei saftige og kjempe gode. I glasuren på toppen byttet jeg ut kakao med rød konditorfarge fra Wilton. Disse muffinsene passer selfølgelig når som helst, men husk at de også kan passe perfekt til morsdag eller Valentine’s, som nærmer seg med stormskritt 😉

Nå har jeg tilbragt mesteparten av dagen på sofaen med Samboer’n og sett på The Simpsons sesong 13, som han fikk til 5 års dagen. Snart skal vi stæsje oss opp, jeg skal blant annet ta på meg de nye fine øredobbene, og gå ut å spise på restaurant og etterpå blir det kanskje en film. Time will show;-)

Håper alle har en fantastisk lørdag.

Klemmer fra Caza

8 thoughts on “Caza + Samboer’n = sant i 5 år

  1. Gratulerer!
    Kjæresten min og jeg har ikke en sånn dag, vi prøver hele tiden å finne en dato, men ingen datoer betyr liksom noe, vi vet egentlig ikke når vi ble sammen og når jeg flyttet inn. Det bare ble sånn.

Legg igjen en kommentar

