Oppussingsprosjekt

Noen som husker dette?

Stort syskrin, trenger noen nye skruer og kanskje et malingstrøk, men ellers i veldig fin stand

Eller dette?

Disse bildene er fra januar-februar 2011, det har tatt omtrent et helt år å få dette prosjektet ferdig. I begynnelsen trodde jeg det skulle bli lett, men etter hvert som jeg tok ting fra hverandre…

…begynte å pusse, etter endelig å ha funnet rett sandpapir. Pussinga måtte gjøres ute i fint vær, fordi det støvet sånn. Nye skruer og skiver måtte kjøpes. Malingen tok også tid. Først valgte jeg akrylmaling, men innså at dette kanskje ikke var så holdbart. Ny maling ble innkjøpt, måtte tørke, få et nytt lag. Maleprosessen måtte foregå på et kattefritt sted hvor det kunne tørke i fred før det fikk et nytt strøk. Altså gjesterommet/hobbyrommet, hver gang jeg fikk gjester, skulle blogge eller lignende måtte delene samles sammen igjen og ryddes vekk. For så å bli glemt en tid, men i romjula bestemte jeg meg for at nå måtte dette prosjektet snart bli avsluttet. Forrige uke ble syskrinet endelig skrudd sammen igjen med MASSE hjelp fra min kjære samboer. (Tusen takk kjære! Jeg kunne ikke gjort dette uten deg!).

TADA!

Det har vært mye jobb, men jeg er så fornøyd med det ferdige resultatet 🙂

Dette skrinet skal brukes masse. Jeg har allerede begynt å fylle det med stoffer, trådsneller og andre sysaker.

Ønsker alle en herlig torsdag!

Klemmer fra Caza

5 thoughts on “Oppussingsprosjekt

Legg igjen en kommentar

