Søte og milde sjokoladecupcakes

Jeg fikk to bakebøker til jul, Love Mauela og Cupcakes og muffins, som jeg fikk av den ene svoger’n min. Den første oppskriften jeg har prøvd er søte og milde sjokoladecupcakes.

Til bursdagen min fikk jeg denne geniale muffinsformen med lokk og ekstra brett til transport av foreldrene mine! Den er helt genial, jeg digger den🙂

Cupcakesene blei en kjempe suksess! Blir nok ikke siste gangen jeg lager disse😉

Ønsker alle en deilig lørdag!

Lørdagsklemmer fra Caza

2 thoughts on “Søte og milde sjokoladecupcakes

Legg igjen en kommentar

