Jentekveld

Jeg kan nesten ikke huske sist jeg hadde en kveld aleine i leiligheten, helt aleine, bare meg. Detta skal bli en jentekveld hvor jeg skal tilbringe kvalitetstid med meg selv.

Lys er tent, duftoljebrenner’n lager deilig ferskenduft som fyller luften i leiligheten og jeg har kjøpt deilig kyllingsandwich, ostekake og digg.

Kosebuksa er på, jeg har kokt opp en termos med varmt vann og strikketøyet ligger klart ved sofaen. Det er jentefilm tid😉

Ha en herlig fredagskveld alle sammen!

Fredagsklemmer fra Caza

Legg igjen en kommentar

