Queen of hearts blend

Jeg tenkte å teste ut nok en Clipper te, fra samme serien som sist. Denne gangen er det Queen of hearts blend som skal til pers. Kjøpt på Clippers nettsider, men er desverre ikke i salg lenger.

Trekketid: 2-4 minutter.

Dette er en Earl Grey-te, sort te med naturlig bergamont smak. Jeg har nok kanskje latt denne teen trekke litt for lenge, for den er litt for bitter for min smak. den har den klassiske Earl Grey smaken, men jeg har smakt bedre earl Grey teer enn denne. Men morsomt å prøve disse tema teene til Clipper uansett også er jo pakkene så fine.

Det fantes en White Rabbit blend også, tror det var en grønn te, men den kjøpte jeg ikke desverre, og nå tror jeg ikke denne heller er å få tak i lenger.

Ønsker alle en fortsatt god søndag!

Søndagsklemmer fra Caza

Legg igjen en kommentar

