Alice blend

En spennende te fra Clipper.
En utsøkt blanding av den fineste assam og ceylon. Denne blandingen er desverre ikke å få kjøpt lenger, men Clipper har mye annen god te også 😉

Denne teen er blant Clippers teer som hyller Alice in Wonderland. Teen kjøpte jeg via nettbutikken til Clipper. (Du vet du er tenerd når du kjøper te på nettet fra utlandet :-p).

Jeg liker innpakningene til Clipper, de er så kunstneriske. Jeg digger innpakningen til denne teen, den passer så godt til Alice in Wonderland.

Trekketid: 2-4 minutter.

En sort te blandet sammen av to kjente typer te, Assam og Ceylon. En god blanding. Som dere kanskje vet er jeg i utgangspunktet ingen stor tilhenger av sort te, men i blant finner jeg sorte teer jeg synes smaker bedre enn gjennomsnittet. Dette er en av disse, og den er ikke engang tilsatt noe annet enn sort te, ikke bær, frukt eller noe annet. Kun to sorte teer blandet sammen. Digg!

‘I want a clean cup,’ interrupted the Hatter: ‘let’s all move one place on.’ (Alice’s adventures i Wonderlnad by Lewis Carroll).

Håper alle har hatt en fin torsdag og er klare for hælja 🙂

Klemmer fra Caza

Legg igjen en kommentar

