I love Manuela

Godt nytt år alle sammen!

Jeg håper alle har hatt en fin start på det nye året så langt.

Jeg føler at jeg er litt på etterskudd med blogginga, jeg tenkte likevel å starte det nye året med å se tilbake på det gamle ved å vise noe av det siste jeg gjorde i 2011.

Til  jul fikk jeg boka Love Manuela av foreldrene mine. TUSEN TAKK!

Helt siden jeg fikk vite at hele Norges cupcake-dronning skulle gi ut bok har jeg drømt om å eie den og nå eier jeg ett eksemplar av den sukkersøte boka hennes. Sjekk ut den sukkersøte bloggen hennes, Passion 4 baking her.

Allerede i romjula skulle en av oppskriftene testes ut, og valget falt på Delicious Oreo Cupcakes. Jeg måtte benytte meg av tre oppskrifter for å få laget et brett med disse lekre cupcakesene. Grunnoppskrift Simple White Cupcakes og Angel Feather Icing. Det var en del jobb med disse for en som ikke er en dreven cupcake-baker ennå, men det var verdt det 😉

Samboer’n likte godt disse cupcakesene, spesielt icingen, som han mente smakte som smeltet marshmellows. Hihi!

Ønsker alle en fortsatt fin uke 1 i 2012!

Nyttårsklemmer fra Caza

7 thoughts on “I love Manuela

      • Det er jo sant.
        Når det gjelder safranskaken som jeg skrev så fungerer den nok helt sikkert uten rosiner også.

        Når jeg lagde den så syntes jeg ikke at den safranen jeg hadde fått tak i gav nok gulfarge til kaken, så jeg hadde oppi litt gurkemeie. Bare et tips. Håper du vil liike den!

  1. sukk, den boken hadde nok vært noe for meg som har veldig LYST til å bake, men blir aldri fornøyd med resultatet. Selv om det smaker godt 😛 Men dine var jo fiine! Flinkis.

    Hehe, sist jeg bakte var det isingen som falt best i smak hos mannen. «Det var den som gjorde alt» sa han. jo takk!

    Håper du har hatt en fin start på nyåret og tusen takk for dine koselige kommentarer 🙂
    STOR klem fra meg

    • Anbefaler den boka hvis kakebaking ikke er helt din greie, kanskje du bør prøve å lage cakepops 😉 Samboer’n min syntes glasuren var best på disse cupcakesene, tror det er en guttegreie 😉 Takk det sammen og ingen årsak vennen!
      Klem tilbake

Legg igjen en kommentar

