Lillans julete

Ønsker alle dere blogglesere der ute en fortsatt gledelig jul!

Dere trodde kanskje at jeg var tom for nye teer å teste, å neida. Blir nok en stund til telageret mitt er helt tomt. Fikk en pakke med Lillans julete fra jobb i år. Tenk så flaks, jeg kjøpte jo bevisst ikke noe julete for jeg hadde så mye annet godt, også fikk jeg det tidsnok til å drikke i romjula. Genialt!

Teen er fra Lillans Tea and Coffee Shop😉

Pinky inspiserer teen😉

Trekketid: siden det er snakk om sort te vil jeg si max 5 minutter, 3-4 minutter holder nok også bra nok for de fleste.

En sort te med godsaker som skal fremme julestemning. Jeg vil si at Lillans julete gjør den jobben, men desverre så er smakene blitt litt grumsete. Er ikke så lett for meg å skille alle de forskjellige smakene fra hverandre. Litt trist, men sånn er det nå bare. Jeg skal nå kose meg videre med juleteen uansett om jeg klarer å definere alle smakene eller ei.

Ønsker alle en fortsatt gledelig jul!

Juleklemmer fra Caza

Legg igjen en kommentar

