7. desember: Ginger snappish

Med Pinky svinsende rundt føttene mine skal jeg gå løs på nok en Bigelow te, denne gangen blir det Ginger snappish. En ingefær-urtete med sitron, kjøpt på Lille Interiør og barneklær.

Trekketid: 3-5 minutter.

Jeg kjenner ingefær og litt kanel når jeg slurper i meg den varme teen kjenner jeg også smaken av sitron og sitrongress og et hint av nype. Mmm… en god og krydret te med frisk smak. Fin på kalde vinterkvelder.

Håper alle hadde en fin 7. desember, det har i alle fall jeg hatt!

Klemmer fra Caza

Legg igjen en kommentar

