6. desember: Løv is good

Jeg får nesten litt assosiasjoner til hjernevasking av navnet på denne teen. Løv is good fra Løv organic. Den lukter energisk i alle fall.

Dette skal være en organisk urtete, rik på antioksidanter.

Vanntempratur: 95°C.

Trekketid: 5 minutter.

En haug med smaker eksploderer formelig i munnen. Kryddere og urter i skjønn energiskapende harmoni. Jeg kjenner smaken av lakris, hint av ingefær og kardemomme, kanskje også litt kanel, men mest dominerende er lakrissmaken.

Jeg er sliten etter en lang dag, men lukten og smaken av denne teen har gitt meg den lille piffen jeg trenger for å få gjort de siste tingene før leggetid. Hurra for Løv is good!😉

Ha en fortsatt fin tirsdagskveld.

Klemmer fra Caza

Legg igjen en kommentar

