4. desember: Morning time

Ny te fra Pukka skal til pers. Litt synd at jeg ikke tok meg tid til å nyte denne på morgenen i dag, det var egentlig planen. Jeg tenkte at på søndag har jeg tid til å kose med med en te på morgenen og så få blogga litt, men neida. Filmtitting etter frokost og kakebaking det meste av resten av dagen, tedrikkingen ble bare utsatt og utsatt, men nå… nå skal det skje.

Denne teen fikk jeg smaksprøve på hos Sans & Smak på Lillemarkens i Kristiansand.

Dette er en rooiboste, noe jeg vanligvis drikker på kvelden. Eller jeg kan drikke den når som helst, men siden rooibos er coffeinfri synes jeg ofte den passer å drikke på kvelden.

«Organisk rooibos, honeybush og rød ginsengte for en coffeinfritt løft», står det på pakken (fritt oversatt av undertegnede).

Trekketid: 5 minutter

Denne teen har den runde og gode rooibos-smaken, i tillegg har den en ulmende smak i bakgrunnen jeg ikke klarer helt å plassere, det kan være den røde ginsengen som kicker inn. I tillegg har den en fin avrunding med honningsmak, honeybushen som avslutter teen altså. God te som passer både morgen og kveld😉

Da tror jeg at jeg skal trekke meg tilbake med tekoppen og ei god bok, nyte at kakebaking er ferdig for i dag og at samboer’n har lovet å ta oppvasken!

Ha en fin andventsuke nr. 2 alle sammen!

Adventsklemmer fra Caza

One thought on “4. desember: Morning time

Legg igjen en kommentar

