2. desember: Green Darjeeling

2. desember og Kusmi sin te i dag, Grønn Darjeeling. Husker desverre ikke hvor jeg har kjøpt denne.

Temperatur på vannet: 70°C

Trekketid: 3-4 minutter

Smaken av grønn te brer seg i munnen. Den gressaktige smaken til grønn te kjennes umiddelbart. Jeg skulle ønske ganen min kunne skille de forskjellige grønne teene fra hverandre, men jeg kan desverre ikke si stort mer om denne enn at det er en helt ok grønn te.

Pinky svinser rundt føttene mine og velter nesten både tekanna og koppen idet han hopper opp på bordet. Han vil alltid være så nær meg som mulig, men han skjønner ikke alltid sitt eget beste stakkar. Skjønn er han i alle fall. Nå skal jeg nyte resten av tekoppen, kanskje lese litt, ordne meg nistepakke og deretter gjøre meg klar for jobb. Fin start på dagen🙂

Ha en fin 2. desember folkens!

Desemberklemmer fra Caza

 

Legg igjen en kommentar

