1. desember: Løv organic

Løv Organic har vært en del omtalt og avbildet i Blogglandia en stund. Jeg ser stadig de tøffe metallboksene både her og der, så naturlig nok har jeg vært nysgjerrig på denne teen som er inspirert av Skandinavia. Jeg var ikke sikker på hvilken av teene jeg burde satse på, dermed endte jeg opp med å kjøpe et utvalg med ti teposer med ti forskjellige smaker. Dermed skal ti Løv teer testest i løpet av te-julekalenderen min i år. Løv teene er kjøpt på Karmin garn og gaver i Kristiansand.

Jeg starter julekalenderen med å teste Orange-Cinnamon, en organisk sort te med appelsinskall og kanel.

Tempratur på vannet: 85°C

Trekketid: 3-5 minutter

«Løv Organic, the organic tea that makes everyday life more beautiful»

En rund og god smak, ingen bitter smak, med  hint av appelsin med krydder i bakgrunnen. En frisk og alright te som passer bra i disse klementin-spisende tider.

I dag har jeg hatt fri fra jobb og hatt en skikkelig jente-dag. Jeg var hos frisøren klokka ni og hørte på Kurt Nilsens julesanger. Etter frisøren begynte jeg litt på julegaveshoppinga, deretter blei det lunsj på Om igjen, deilig grønnsakspai og en kanne med kardemomme te. Vel hjemme blei det nok en kanne med te, strikketøy og «Stormfulle høyder» på dvd. En fin start på desember spør dere meg.

Håper alle har hatt en fin 1. desember. I morra blir det testing av en ny Kusmi te. Sees!

Klemmer fra Caza

4 thoughts on “1. desember: Løv organic

Legg igjen en kommentar

