Advent 2011

Jeg startet adventsfeiringa i år med å ta en tur til Blås søndagsmarked i Oslo, i helga som var hadde de julemarked. Jeg kom hjem med noen nydelige smykker.

Sommerfuglsmykket og -øredobbene er fra Little Shop Of Wonder, sjekk ut eplasiden til Little Shop Of Wonder her.

Sjekk også ut det sjokkrosa juletreet på broa ved Blå, kult hva?

Etter Julemakredet på Blå var jeg en tur innom Friends Fair Trade i Storgata. Blei mye god sjokolade på meg der gitt og en fin adventskalender🙂

Vel hjemme fra Oslo turen var det bare å tenne lys og slappe av med en god kopp te i sofakroken mens man hørte på uværet utenfor.

My nylig tefrelste kollega kom hjem fra London-tur og i bagasjen hadde hun dette til meg:

Tydelig at hun kjenner meg😉

Håper alle har hatt en fin start på adventstida, det har i alle fall jeg🙂

I morgen braker det løs med tekalenderen dere.

Ha en fortsatt fin adventsuke alle sammen!

Adventsklemmer fra Caza

Legg igjen en kommentar

